25 Mart 2014 Salı

PANCAR SAPI KAVURMASI

        Diyetli günlere döndüm, mecburen yani :( Diyetisyene gittim bu sefer, kadın anlattıkca benim gözümde yediğim fazla yemekler uçuştu  :) Neyse inşallah bu sefer sonuca ulaşırım ve tekrar zirveye tırmanmam.



        Cumartesi günü pazardan aldığım Pancarların sararıp solmadan önce sap ve yapraklarını kavurup yoğurtladım tam diyet yemeği daha ne olsun ne yiyeyim de mi? :)



       MALZEMELER
    1 Kg pancarı sap ve yaprağı
    1 baş kuru soğan
    Yarım çay bardağı su
    Tuz karabiber pul biber
    Üstü için sarımsaklı yoğurt.



      Yaprakları güzelce yıkayıp irice doğruyoruz soğanı yemekli doğrayıp çok az yağ eklenmiş tavada ikisini birden çeviriyoruz su ve baharatlar ilave edip suyunu salıp çekene kadar kavuruyoruz.  Afiyet bal olsun.

2 yorum:

LEZZETLİ SOMUNLAR dedi ki...

Sunacım, hep deriz ya hani : ben bir şey yemiyorum ama kilo alıyorum.. diye.. işte diyetisyene gidince insan nasıl "bir şey yemediğini" !!!! anlıyor değil mi :)))) Neyse sana kolay gelsin ablam, bu tarif bende de yayınlanmayı bekliyor. Eşim sevmemişti ama ben bi güzel yemiştim:) Ellerine sağlık..

Unknown dedi ki...

Ah serap ablam kadın diyo 3_ 4 zeytin ben kahvaltıda yaptığım zeytin çekirdeklerini çiçekleri düşündüm :)