22 Eylül 2011 Perşembe

KREMALI HAVUÇLU TATLI

       Selamlar, oğluma sebzeleri nasıl yediririm düşüncesiyle aklıma gelen daha öncede yaptığım benim çok hoşuma giden eşimin pek hoşlanmadığı (çünkü o sadece sütlü tatlıları sever) havuçlu tatlımdan yaptım.Oğlum havuçları zevkle yerken ben zafer kazanmış komutan edasıyla oğlumu seyrediyordum : )

 MALZEMELER
  • 1 kg havuç(rendelenmiş)
  • 1 su bardağı toz şeker
  • 1 paket pötibör bisküvi
  • 1 tatlı kaşığı tarçın
  • üzerini süslemek için
  • 2 yemek kaşığı kırık fındık
MUHALLEBİ İÇİN
  • 1 litre süt
  • 3 yemek kaşığı kadar un
  • 1,5 çay bardağı toz şeker
  • 1 paket krem şanti
 
HAZIRLANIŞI

    Rendelediğimiz havuçları tencereye alıp üzerine şekeri ekliyoruz, suyunu salıp çekene kadar kavuruyoruz. Petibör bisküviyi  iyice eziyoruz yada rondodan geçirip havuçların içine ekliyoruz.Tarçını da ekleyip borcama aktarıp üzerini bastırıyoruz.
   Muhallebi için krem şanti hariç tüm malzemeleri koyup muhallebiyi hazırlıyoruz ocaktan indirip hafif ılınınca krem şantiyi (toz olarak) ekleyip mikserle çırpıyoruz sonra havuçların üzerine bu karışımı sıvıyoruz.

       Bu tarifimi "çay, kahve bahane" etkinliği için Gelibolu 17' ye gönderiyorum.

2 yorum:

gelibolu17 dedi ki...

selamlar canım hoşgelmişsin,,güzel tarifin için çok teşekkür ederim,elelrine sağlık,şimdi yayınladım,izlemeye aldığın içinde teşekkürler bende izlemeye alıyorum seni,her zaman bekliyorum güzel tariflerini,,,sevgiler,,selamlar olsun...

Unknown dedi ki...

Çok teşekkür ederim canım benden sana sevgi ve selamlar :)