15 Şubat 2013 Cuma

YALANCI (PRATİK) TALAŞ BÖREĞİ

          Selamlar olsun arkadaşlarım iyisiniz inşallah :) Ben şubat tatili dolayısıyla aldığım koskoca bir haftalık iznimi bitirdim hızlı bir şekilde işyerinde faturalarıma dalış yaptım bi başladım pazartesi bi baktım cuma olmuş hafta sonu gelmiş hoşgelmiiiiişşşşş.....

           Bu arada  İzmirli yemek blogu yazarları toplantımız için liste hazırlandı bitti onun yüküde kalkınca üstümden bi bakayım dedim blogcum ne alemde boynu bükük kaldı mı? Tabi hafta içi bişey yapmadım yemek olarak e ne yayınlayım ben gecen hafta yaptığım  YALANCI TALAŞ BÖREĞİ tarifimi vereyim bari :D    Eeee benim blogum böyle pratik basit ama lezzetli tatların yayınlandığı bir yer (elimden bu kadarı geliyor :D )

          Eşim evlendiğimden beri ara ara "bi talaş böreği yapsan" der, bende "aşkım ben bilmiyorum kiiii " diye başladım sonra " e tamam bakarız bi ara yaparız" diye diye diye 6.5 sene sonra YALANCISINDANDA  olsa yaptım garibim bayıla bayıla yedi :D




MALZEMELER

  • 1 paket milföy hamuru
  • 1 su bardağı garnitür
  • 1 tane tavuk göğsü
  • tuz,karabiber

     
HAZIRLANIŞI

Tavuk göğsünü kuşbaşı doğruyoruz bir yemek kaşığı sıvı yağda kavuruyoruz içine garnitüü ekliyoruz tuz karabiber ekleyip ocağı kapatıyoruz.

    Milföylerimizin ortasına harcımızdan koyup bohça şeklinde katlıyoruz üzerine yağ ve yoğurt sürüp isteğe göre susam çörek otu serpiyoruz önceden  175 derecede ısıtılmış fırınımızda yaklaşık 25-30 dk pişiriyoruz.


TARİFİMİ PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNE EV SAHİPLİĞİ YAPAN
http://gelibolu17-midedenkalbe.blogspot.com/  ARKADAŞIMA GÖNDERİYORUM VE KOLAYLIKLAR DİLİYORUM.

3 yorum:

pembe kekik dedi ki...

Ellerine sağlık Suna'cım çalışınca zor oluyor. Benim kızım da böreği senin yaptığın gibi tavuklu çok seviyor.Ama yemesini:) Sevgiler.

gelibolu17 dedi ki...

Merhaba canım çok teşekkürler güzel böreğin için,ellerine sağlık...şimdi yayında http://gelibolu17-midedenkalbe.blogspot.com/2013/02/yalanc-pratik-talas-boregi.html gene beklerim selamlar

Unknown dedi ki...

sibel abla, evlenince kendi böreğini kendi yapacak nasılsa afiyetle yesin şimdi senin elinden