10 Mart 2013 Pazar

GARNİTÜRLÜ ENGİNAR

Merhabalar arkadaşlar , azıcık daha beklesem ayda bir olacak yayınlarım bir ayı doldurmadan geleyim dedim :)  dün pazara çıktım anaaamm ne göreyim enginarlar!" bunlar ne ara çıktı daha mevsimi gelmedi benim buzlukta bunlardan çookk var onlar nolcak" diye diye pazarlığımı yaptım eve bir hışım döndüm hemen bir patates soydum 2 havuç soydum buzluktan da 1 su bardağı kadar bezelye çıkardım patates ve havucu küp küp doğradım hepsini ayrı ayrı haşladım neden mi? garnitürü evde hazırladım demek için . Hazır garnitür alınca annem bana öyle ters bakıyorki valla insan korkuyor her defasında " ne gerek var şunlar nasıl hazırlanıyor bilmiyorsun yarım saatini almaz  evde hazırla" diyor bende bu defa anne sözü dinledim cidden insanın daha bi içine siniyor.

Garnitürüm pişerken buzluktan enginarları çıkardım geniş tencereye aldım üstlerini geçmiyecek şekilde su ekledim limon sıktım ve tuz ekledim koydum tencereyi ocağa enginarlara çatal geçecek kadar yumuşayana kadar haşladım. sonra garnitürleri pay ettim üstlerinede kaşar peyniri koydum birer dilim ve tencerede kaşarlar eriyene kadar tekrar ocağa koydum.Misss gibi , içe sine sine, pazardakiler çıktı dolaptakiler nolcak sorusuna cevaplar buluna buluna yemeğimizi yedik :D

Hiç yorum yok: