5 Ocak 2012 Perşembe

HAMSİ KIZARTMA

   

       Bol yağışlı bir güne başladık İzmir'de daha birkaç gün böyle devam edicekmiş.Bu kış günlerinde iyi gideceğini düşündüğüm ve canımcım annemin biz yavrucukları! için yaptığı hamsi tavaları yayınlamak istedim. (Biliyorum diyetteyim bozmadım resim arşivden :) ) 

    Malzeme belli zaten, istediğiniz kadar hamsi, sıvı yağ ve mısır unu. Özelliği ve güzelliği balıkların tüm kılçıklarının çıkmış kafalarının kopmuş sırtsırta verilip unlanıp kızartılmış olması. Tabi tüm bu işlemler annemin elinden geçti, tek tek mideye indirmekte bizim görevimizdi :) Ellerine sağlık annecim...

6 yorum:

zeymurancafe dedi ki...

ellerıne sağlık canım cok güzel bır balık yemeği

Unknown dedi ki...

ellerine sağlık anneciğinin bu arada yağmurlu havaya razı olun bence biz ankarada karlı yollarda düşe kalka zor gidiyoruz. Sevgiler

Unknown dedi ki...

teşekkürederim zeymuran :) sevgili ankaralı arkadaşım çok iyi bilirim ankaranın ayazını karını ben kırıkkalede büyüdüm ve inan çok özledim kar yağışı izlemeyi karda yürümeyi :))

Sule dedi ki...

Ah su Hamsi.. Kuzey Amerikada yok! Nasil ozledim. Benim annem Sinoplu idi. Bir Hamsi pilavi yapardi ki tadi helen damaklarimda. Benim icin de yiyin Hamsiyi. Annenizin ellerine saglik.

Unknown dedi ki...

DİYETİM BOYUNCA EN ÖZLEDİĞİM LEZZET ÇITIR ÇITIR KIZARMIŞ BALIKTI..
NEFİSS GÖRÜNÜYOR CANIM..
SEVGİLER

Unknown dedi ki...

Şule hanımcım oralara nasıl gönderilir ki vallahi büyük bir kayıp bence artık Türkiye gelince bol bol yersiniz ve Hayat Cafecim dün hamsi buğulama yaptım zaten sevmezdim yine sevmedim illede kızartması yaa olmuyor buğulama filan