9 Şubat 2012 Perşembe

SEN GİDERSEN....

Madem 14 Şubat geliyor, benim de bahanem olsun canım eşime onsuz olamayacağımı bir kez daha söylemek için...




Sen Gidersen Yüzün Gider
Martı Küser Baykuş Öter
Senden Kalan Son Hatıra
İki Damla Yaşın Gider.

Sen Gidersen Boyun Gider
Posun Gider Sözün Gider 
Bir Şey Kopar Yüreğimden
Çatılmadık Kaşın Gider.
 

Sen Gidersen Kim Kıskanır
Kim Dolanır Pencereme
Kimler Gelir Kimler Geçer
Çift Kapılı Şu Hücrede.

Sen Gidersen Sohbet Gider
Tadım Gider Tuzum Gider
Dinlediğim Her Şarkıda
Tel Kırılır Sazdan Düşer.

Sen Gidersen Başkent Gider
İçim Üşür Ayaz Düşer
İzmir De Konak Meydanı
İstanbul Da Taksim Düşer.

Sen Gidersen Canım Gider
Adın Geçer İçim Titrer
Şu Dağlanmış Yüreğime
Sevda Denen Akkor Düşer.

Sen Gidersen Herşey Gider
Sesin Gider,Sesim Düşer
Sen Gidersen Ey Sevgili
Ben Biterim,Şiir Biter...
ÜMİT YAŞAR OĞUZCAN
 

6 yorum:

Nigar SARGIN dedi ki...

Havada aşk kokusu var....
Bayıldım şiir harika foto süper....

YEMEK SEVDAM (ELİF) dedi ki...

Çok güzel bir şiir. Rabbim sizi hiç ayırmasın inşallah.

Bir Dilim Düş dedi ki...

Çoook sevdiği bir şiirdi zaten ama sanki siz eşinize yazınca daha da anlam kazanmış :)))

Sevgiler,
Evren

Unknown dedi ki...

çok teşekkürler arkadaşlar,Allah kimseyi sevdiğinden ayırmasın...

Unknown dedi ki...

Harika bir şiir canım..
Mutluluğunuz daim olsun canım..
Çok öpüyorum.

Unknown dedi ki...

bir şiir ancak bu kadar güzel anlatabilirdi sevgiliye duyulan hissi. ah ne güzel anlatmış şair ...