26 Eylül 2012 Çarşamba

MİNİK MİLFÖY BÖREKLERİ


       Selamlar arkadaşlar, tek lokmalık yiyeceklere bayılırım, benim gibi iştahlı biri kısa zamanda daha fazla yiyebiliyor ondan sanırım :)
        Tarif miss gibi 'den orjinal tarif kıymalı, ben peynirli maydonozlu yaptım çok pratik aniden gelen misafirler için birebir...

MALZEMELER
  • Bir paket milföy
  • Peynir (isteğe göre lor, kaşar vb olabilir) pırığı
  • İnce doğranmış maydonoz
  • Biraz pul biber ve karabiber
  • Üstü için bir yumurta sarısı ve yoğurt karışımı
  • Kabuğu soyulmuş ve minicik doğranmış bir tane domates
YAPILIŞI

        Dört tane milföyü kare olacak şekilde kenarlarından bastırarak yapıştırıyoruz ve merdaneyle biraz genişletiyoruz. İç malzemeyi bir kenara koyup rulo şeklinde katlıyoruz 2 şer santım aralıkla kesiyoruz, pişirme kağıdı serdiğimiz tepsiye diziyoruz tüm milföylere aynı işlemi uyguluyoruz 20 lik paketten yaklaşık 30-35 tane çıkıyor (yanlış hatırlamıyorumdur umarım :) ) üstlerinede yumurta yoğurt karışımımızı sürüp önceden ısıttığımız fırında milföyler kızarana kadar pişiriyoruz çayımızı demliyoruz afiyetle yiyoruz :))
TARİFİ YİNE FÜSUN ARKADAŞIMIZA GÖNDERİYORUM PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ İÇİN.

8 yorum:

Unknown dedi ki...

Suna hanım tarifinizi aldım çok teşekkürler ellerinize sağlık

sarımutfak-hande dedi ki...

minik minik çok güzeller
ellerine sağlık :)

Unknown dedi ki...

Bende tek lokmalık tarifleri çok seviyorum,gerçi çok yiyor insan ne yediğini anlamıyor ama ne yapalım sağlık olsun!Ellerinize sağlık Suna HANIM:)

pembe kekik dedi ki...

Çayın yanına nefis bir tarif.Sevgiler.

Ayşegül dedi ki...

Milföy hamurundan bu şekilde börekler ilk defa gördüm,yani gül böreği şeklinde yapmışsınız,elinize sağlık:)

Unknown dedi ki...

çok teşekkür ederim hepinize, yorumlarınızla beni çok mutlu ediyorsunuz:))

Fuat Gencal dedi ki...

Ellerinize sağlık, çok güzel ve iştah açıcı görünüyor.

Saygılar.

Birkaselezzet blogspot.com dedi ki...

ELLERİNE SAĞLIK HARİKA..
GEL YANINA TURŞU AL.