27 Temmuz 2013 Cumartesi

KABAK PANE


  
          Selamlar efendim nasılsınız? Sahur, iş,yol,iftar derken bende ne hal kaldı ne takat. Geçen hafta kayınvalidemler ve görümcemleri iftara aldım sofrayı hazırladım herşey tamam dedim birazdan resmini çekerim dedim sonra aklıma miss gibi de gördüğüm kabak paneler geldi dur dedim bide bunları yapayım güzel olur. Malum kızartma olunca iftardan hemen önce yapılması lazım bu arada misafirler geldi bi kargaşa, kabakları bulama kızartma derken ezan okundu sofraya oturuldu çorbalar filan ve resim yok :(((

            Diyeceksiniz ki yukarda ki resim nerden? bu annemleri iftara aldığım zaman yaptığımda çektiğim resim :D

             Tarif çok basit orijinal tarifte kabaklar biraz haşlanıyor ben direk çiğden kızartıyorum ve inanın lezzeti çok güzel oluyor.


       Malzemeler:

  •  4 orta boy kabak (6-7 kişi için yeterli )
  • 1 yumurta
  • 1 su bardağı süt
  • bir çay kaşığı ucuyla kabartma tozu veya karbonat
  • tuz , karabiber, pul biber
  • un ( bulamaç hale gelene kadar)
       Yumurtayı çırpıyoruz içine diğer malzemeleri ekleyip krep hamuru gibi bulamaç elde ediyoruz. Birer santim kestiğimiz kabakları  bulamaça batırıp kızgın yağda kızartıyoruz ve sıcak sıcak afiyetle yiyoruz.


           

Hiç yorum yok: